Spoedherstel van een CV of sanitaire installatie: waarmee juridisch rekening houden?
31/03/2021
Elke installateur heeft er al mee te maken gehad. Een klant belt u op met de vraag zo snel mogelijk langs te komen omdat bv. de chauffage kapot is. U heeft niet de tijd om een offerte op te stellen, maar gaat onmiddellijk langs om de klant te helpen. Als u daarna de factuur stuurt, ontstaat er een discussie over het prijskaartje en u heeft niets in handen. Hoe zit dit nu juridisch in elkaar?
Bouwunie heeft samen met de FOD Economie een model van bestelbon opgemaakt voor dringende herstellingen. Laat deze bestelbon tekenen door uw klant vooraleer u begint te werken. Zo bent u in regel met de wetgeving en vermijdt u achteraf discussies over de prijs.
Bouwunie heeft samen met de FOD Economie een model van bestelbon opgemaakt voor dringende herstellingen. Laat deze bestelbon tekenen door uw klant vooraleer u begint te werken. Zo bent u in regel met de wetgeving en vermijdt u achteraf discussies over de prijs.
