De werkbaarheidscheque: wat is dat en hoe gebruikt u hem?

Werkbaar werk

De werkbaarheidscheque en de verhoging van de kmo-portefeuille zijn maatregelen waardoor u als ondernemer financiële steun krijgt om een versnelling hoger te schakelen op het vlak van werkbaar werk.

Inzetten op werkbaar werk is een win-win voor zowel werkgevers als werknemers. Werknemers blijven langer en met meer 'goesting' aan de slag en organisaties kunnen rekenen op gedreven, competente en dus productievere werknemers, wat de efficiëntie van de organisatie ten goede komt.
 

Infosessies - wat is er veranderd sinds 1 januari 2020?

De werkbaarheidscheque werd verlengd tot en met 31 december 2020 en is toegankelijk voor zowel de profitsector als de socialprofitsector.

Ook de verhoging van de kmo-portefeuille werd verlengd voor dezelfde periode. Die verhoging is bedoeld voor kmo's die hun plafond binnen de kmo-portefeuille bereikt hebben en die acties voorzien rond werkbaar werk.
 

Tijdens infosessies in Gent en Leuven stelt de Vlaamse overheid, meer bepaald de afdeling ESF & Duurzaam ondernemen, beide maatregelen aan u voor en helpen ze u op weg om deze steun aan te vragen.
U krijgt er ook uitgebreid de mogelijkheid om vragen te stellen.
 

Gent - Virginie Lovelinggebouw (VAC Gent) – Auditorium

Leuven - Dirk Boutsgebouw (VAC Leuven) – Zaal 01.01 Auditorium

  • Woensdag 11 maart 2020 van 10u tot 12u Inschrijven
      

Info

Meer informatie over de werkbaarheidscheque en de verhoging van de kmo-portefeuille vindt u op de website www.vlaanderen.be/werkbaarheidscheques.

Met uw vragen kan u terecht bij de overheid via het mailadres werkbaarheidscheque@wse.vlaanderen.be 
             

Stel ons hier uw vraag. Bouwunie-leden contacteren het Bouwunie-expertenteam ook snel via 02 588 11 00 of via info@bouwunie.be.

Bedankt voor uw vraag. Een van onze experts volgt uw vraag verder op.
Er is een onherstelbare fout opgetreden.
Er was een probleem bij het laden van het formulier.
De verwerking is bezig. Even geduld a.u.b.

Graag nog even uw gegevens zodat we u indien nodig kunnen contacteren:

  • {{ data.formData.vat_isvalid = ((data.formData.vat && contactRequestForm.vat.$valid)? '1':null) }}
  • validatie...

  • Vul alle velden volledig in. De verplichte velden zijn aangegeven.

    Bouwunie verwerkt uw persoonsgegevens met het oog op leden- of prospectenbeheer. Indien u dit als niet-lid niet wil, volstaat een mail naar privacy@bouwunie.be.
    U kan uw gegevens inkijken en laten aanpassen via een eenvoudig verzoek aan Bouwunie mét bewijs van identiteit.
    Met vragen of klachten over gegevensverwerking kan u terecht bij de Gegevensbeschermingsautoriteit: www.privacycommission.be
    Het algemeen beleid van Bouwunie inzake gegevensverwerking vindt u onderaan deze pagina.

 
Bouwunie vzw
Maria-Theresialaan 35
1800 Vilvoorde
Tel: 02 588 11 00
Fax: 02 253 07 45
E-mail: info@bouwunie.be
Web:
Unizo vzw
Willebroekkaai 37
1000 Brussel
Tel: 0800 20 750
E-mail: ondernemerslijn@unizo.be
Web:
Uw passie verdient de beste ondersteuning.

Bouwunie.be gebruikt cookies om u de beste ervaring op de website te bieden. Door op "OK" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. U kan de cookies weigeren. Hou er wel rekening mee dat dan bepaalde grafische elementen niet correct verschijnen en u bepaalde applicaties niet volledig kan gebruiken.
Wilt u meer weten over cookies of uw cookie-instellingen voor deze website aanpassen? Klik dan op "Meer over cookies?".