Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse overheid start met de uitrol van e-Contracting

Voert u regelmatig overheidsopdrachten uit voor het Departement Mobiliteit en Openbare Werken, het Agentschap Wegen en Verkeer, het Agentschap Maritieme Dienstverlening en Kust of De Vlaamse Waterweg? Dan is dit is voor u.

Het beleidsdomein Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse overheid start met de uitrol van e-Contracting: het nieuwe e-loket voor de uitwisseling van administratieve dossierstukken met de overheid in het kader van de uitvoering van een overheidsopdracht.
 

Gebruikerstesten en pilootfase

Hebt u suggesties of tips om e-Contracting gebruiksvriendelijker te maken, op maat van de ondernemer? Dan bent u van harte welkom om deel te nemen aan de gebruikerstesten en de pilootfase.
Uw kennis en ervaring  is welkom om dit nieuwe platform vorm te geven.
 

Waarom e-Contracting?

Het gebruik van e-Contracting heeft een aantal voordelen:
  • Wat voorheen via post of e-mail verliep, is volledig gedigitaliseerd.
  • De documenten zijn onmiddellijk beschikbaar voor alle betrokkenen op één beveiligde plaats.
  • Statusopvolging is helder door automatisering.
  • Meerdere collega’s kunnen samen één dossier opvolgen.
  • Via rollenbeheer kunt u kiezen wie toegang krijgt en wie welke acties mag uitvoeren.

 

Praktisch

U kunt zich tot 15 juli 2019 kandidaat stellen voor de gebruikerstesten (vanaf de 2de helft van augustus 2019) en de pilootfase (vanaf oktober 2019) van e-Contracting.

Tijdens de gebruikerstesten en de pilootfase gaat het enkel over schuldvorderingen met bijlagen en factuuraanvragen voor overheidsopdrachten zonder bestellingen.
Na de pilootfase wordt de applicatie verder uitgebreid voor andere dossierstukken en voor bestellingen.
 

Interesse?

Stuur een mail naar e-contracting@vlaanderen.be.
 

Vlaamse overheid: Radicaal Digitaal

Het beleidsdomein Mobiliteit en Openbare Werken en de sectorfederaties zetten in op digitalisering om u klantgericht en doeltreffend te ondersteunen.
Meer info over overheidsopdrachten en de digitale procedures binnen de Vlaamse overheid vindt u op de website van de Vlaamse overheid
  

Stel ons hier uw vraag. Bouwunie-leden contacteren het Bouwunie-expertenteam ook snel via 02 588 11 00 of via info@bouwunie.be.

Bedankt voor uw vraag. Een van onze experts volgt uw vraag verder op.
Er is een onherstelbare fout opgetreden.
Er was een probleem bij het laden van het formulier.
De verwerking is bezig. Even geduld a.u.b.

Graag nog even uw gegevens zodat we u indien nodig kunnen contacteren:

  • {{ data.formData.vat_isvalid = ((data.formData.vat && contactRequestForm.vat.$valid)? '1':null) }}
  • validatie...

  • Vul alle velden volledig in. De verplichte velden zijn aangegeven.

    Bouwunie verwerkt uw persoonsgegevens met het oog op leden- of prospectenbeheer. Indien u dit als niet-lid niet wil, volstaat een mail naar privacy@bouwunie.be.
    U kan uw gegevens inkijken en laten aanpassen via een eenvoudig verzoek aan Bouwunie mét bewijs van identiteit.
    Met vragen of klachten over gegevensverwerking kan u terecht bij de Gegevensbeschermingsautoriteit: www.privacycommission.be
    Het algemeen beleid van Bouwunie inzake gegevensverwerking vindt u onderaan deze pagina.

 
Bouwunie vzw
Maria-Theresialaan 35
1800 Vilvoorde
Tel: 02 588 11 00
E-mail: info@bouwunie.be
Web:
Unizo vzw
Willebroekkaai 37
1000 Brussel
Tel: 0800 20 750
E-mail: ondernemerslijn@unizo.be
Web:
Uw passie verdient de beste ondersteuning.

Bouwunie.be gebruikt cookies om u de beste ervaring op de website te bieden. Door op "OK" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. U kan de cookies weigeren. Hou er wel rekening mee dat dan bepaalde grafische elementen niet correct verschijnen en u bepaalde applicaties niet volledig kan gebruiken.
Wilt u meer weten over cookies of uw cookie-instellingen voor deze website aanpassen? Klik dan op "Meer over cookies?".