In deze workshop leert u de knepen van het online adverteren. U ontdekt hoe u uw boodschap aanpast aan uw doelgroep. Hoe u uw resultaten analyseert en uw campagnes bijschroeft. Voorkennis van sociale media is aangeraden.
Programma
16u00 | Ontvangst
16u15 | Zelf online adverteren als bouwbedrijf
In deze workshop leert u hoe uw bannering, Facebook Advertenties, Google Ads, en remarketing op een efficiënte manier inzet voor uw bouwonderneming. We starten met voorbeelden van andere bouwbedrijven.
- Doelgroepen selecteren die hoogst waarschijnlijk geïnteresseerd zijn
- Uw Facebook pagina optimaal gebruiken voor uw doeleinden
- Facebook advertenties uitsplitsen in verschillende advertentiegroepen
- Het verschil tussen SEO en SEA
- Hoe moet u aan de slag met keywords bij Google Ads
- Meten hoe uw advertenties presteren en hoe u kan rapporteren
- Advertenties optimaliseren
- Welke soorten advertenties gebruikt u best wel of niet
- Bezoekers van uw website opnieuw prikkelen via remarketing advertenties
20u00 | Einde
Lesgever: Kristof Verheyden, digital marketing expert, neemt u mee door de wereld van het online adverteren.