Gratis infosessie Vlaamse overheid over e-Contracting

Voert u regelmatig overheidsopdrachten uit voor het Departement Mobiliteit en Openbare Werken, het Agentschap Wegen en Verkeer, het Agentschap Maritieme Dienstverlening en Kust of De Vlaamse Waterweg?

Dan bent u welkom op de gratis infosessie van de Vlaamse overheid over e-Contracting: het nieuwe e-loket voor de uitwisseling van dossierstukken met de overheid in het kader van de uitvoering van een overheidsopdracht. Vanaf najaar 2019 start een pilootfase waarin u e-Contracting kunt gebruiken voor schuldvorderingen en factuuraanvragen. Tijdens de infosessie ontdekt u hoe u toegang kunt krijgen tot het e-loket, hoe u gebruikersrechten kunt beheren en hoe u schuldvorderingen en factuuraanvragen met de overheid kunt uitwisselen. In het loket vindt u ook steeds het overzicht en de status van die documenten terug.
 

Praktische info


Datum: Woensdag 24 april 2019 – 10 tot 12 uur. Ontvangst vanaf 9.30 uur. We beginnen de infosessie stipt om 10 uur.

Locatie: Graaf de Ferrarisgebouw (auditorium 1.G.20), Koning Albert II-laan 20, 1000 Brussel. Het gebouw bevindt zich op wandelafstand van het treinstation Brussel-Noord. Bij aankomst kunt u zich aan de balie aanmelden.

Parking: De ingang van de parking bevindt zich in de Volksstraat (links van het gebouw). Het aantal plaatsen in de parking is beperkt. We raden u aan om met de trein te komen.

Inschrijven: U kunt uiterlijk tot vrijdag 19 april 2019 inschrijven via het formulier. Per onderneming zijn 3 personen welkom. Schrijf snel in, want het aantal plaatsen is beperkt.

Meer info over overheidsopdrachten en de digitale procedures binnen de Vlaamse overheid vindt u op https://www.vlaanderen.be/nl/vlaamse-overheid/werking-van-de-vlaamse-overheid/overheidsopdrachten. Hebt u nog vragen? Stuur dan een mail naar ato@mow.vlaanderen.be.


 

Stel ons hier uw vraag. Bouwunie-leden contacteren het Bouwunie-expertenteam ook snel via 02 588 11 00 of via info@bouwunie.be.

Bedankt voor uw vraag. Een van onze experts volgt uw vraag verder op.
Er is een onherstelbare fout opgetreden.
Er was een probleem bij het laden van het formulier.
De verwerking is bezig. Even geduld a.u.b.

Graag nog even uw gegevens zodat we u indien nodig kunnen contacteren:

  • {{ data.formData.vat_isvalid = ((data.formData.vat && contactRequestForm.vat.$valid)? '1':null) }}
  • validatie...

  • Vul alle velden volledig in. De verplichte velden zijn aangegeven.

    Bouwunie verwerkt uw persoonsgegevens met het oog op leden- of prospectenbeheer. Indien u dit als niet-lid niet wil, volstaat een mail naar privacy@bouwunie.be.
    U kan uw gegevens inkijken en laten aanpassen via een eenvoudig verzoek aan Bouwunie mét bewijs van identiteit.
    Met vragen of klachten over gegevensverwerking kan u terecht bij de Gegevensbeschermingsautoriteit: www.privacycommission.be
    Het algemeen beleid van Bouwunie inzake gegevensverwerking vindt u onderaan deze pagina.

 
Bouwunie vzw
Maria-Theresialaan 35
1800 Vilvoorde
Tel: 02 588 11 00
E-mail: info@bouwunie.be
Web:
Unizo vzw
Willebroekkaai 37
1000 Brussel
Tel: 0800 20 750
E-mail: ondernemerslijn@unizo.be
Web:
Uw passie verdient de beste ondersteuning.

Bouwunie.be gebruikt cookies om u de beste ervaring op de website te bieden. Door op "OK" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. U kan de cookies weigeren. Hou er wel rekening mee dat dan bepaalde grafische elementen niet correct verschijnen en u bepaalde applicaties niet volledig kan gebruiken.
Wilt u meer weten over cookies of uw cookie-instellingen voor deze website aanpassen? Klik dan op "Meer over cookies?".