e-Procurement-platform offline van 28 juni 18u tot 4 juli 6u

Op 30 juni 2017 treedt de nieuwe wetgeving overheidsopdrachten in werking (zie o.a. KB plaatsing overheidsopdrachten in de klassieke sectoren, BS 09/05/2017).
Om de e-Procurement applicaties te kunnen aanpassen aan deze nieuwe regelgeving, zal het volledige e-Procurement platform offline zijn van woensdagavond 28 juni 2017 (18u) tot dinsdagochtend 4 juli 2017 (6u).
Gedurende deze periode zullen alle applicaties onbereikbaar zijn, zowel voor ondernemingen als voor aanbestedende overheden.

Afhankelijk van de instellingen in uw zoekprofiel(en) ontvangt u op 29/06 nog de messaging met gepubliceerde aankondigingen. De aankondigingen zelf zal u evenwel pas kunnen raadplegen zodra het e-Procurement platform terug online is.

Vanaf dinsdag 4 juli 2017 om 6u zal het volledige platform terug beschikbaar zijn. Om ondernemers voldoende tijd te bieden om aanvragen tot deelneming of offertes in te dienen via e-Tendering, zullen aanbestedende overheden hun dossiers daar pas ten vroegste vanaf donderdag 6 juli 2017 kunnen openen.

Voor ondernemers heeft de nieuwe wetgeving geen zichtbare impact op de werking van het e Procurement platform. Wel dient u rekening te houden met de wettelijke bepaling dat elektronische handtekeningen voortaan enkel nog aanvaard kunnen worden voor zover zij geplaatst werden op het indieningsrapport. Het digitaal ondertekenen van individuele documenten volstaat m.a.w. niet langer om rechtsgeldig een aanvraag tot deelneming of offerte in te dienen.

Meer informatie over dit onderwerp vindt u in de handleiding e-Tendering voor ondernemers.

Bij verdere vragen kan u ook steeds contact opnemen met de helpdesk e-Procurement.

De dienst e-Procurement excuseert zich alvast voor het ongemak en dankt u voor uw begrip

FOD BOSA - dienst e-Procurement- Wetstraat 51 - 1040 Brussel - 02/ 790 52 00 - e.proc@publicprocurement.be

 

Stel ons hier uw vraag. Bouwunie-leden contacteren het Bouwunie-expertenteam ook snel via 02 588 11 00 of via info@bouwunie.be.

Bedankt voor uw vraag. Een van onze experts volgt uw vraag verder op.
Er is een onherstelbare fout opgetreden.
Er was een probleem bij het laden van het formulier.
De verwerking is bezig. Even geduld a.u.b.

Graag nog even uw gegevens zodat we u indien nodig kunnen contacteren:

  • {{ data.formData.vat_isvalid = ((data.formData.vat && contactRequestForm.vat.$valid)? '1':null) }}
  • validatie...

  • Vul alle velden volledig in. De verplichte velden zijn aangegeven. Kiest u om direct lid te worden? Dan neemt u steeds deel aan ledentarief aan deze activiteit.
Bouwunie verwerkt uw persoonsgegevens met het oog op leden- of prospectenbeheer. Indien u dit niet wil, volstaat een mail
U kan uw gegevens inkijken en laten aanpassen via een eenvoudig verzoek aan Bouwunie mét bewijs van identiteit.
Met vragen of klachten over gegevensverwerking kan u terecht bij de Gegevensbeschermingsautoriteit
Klik hier voor het algemeen beleid van Bouwunie inzake gegevensverwerking
 
Bouwunie vzw
Maria-Theresialaan 35
1800 Vilvoorde
Tel: 02 588 11 00
E-mail: info@bouwunie.be
Web:
Unizo vzw
Willebroekkaai 37
1000 Brussel
Tel: 0800 20 750
E-mail: ondernemerslijn@unizo.be
Web:
Uw passie verdient de beste ondersteuning.

Bouwunie.be gebruikt cookies om u de beste ervaring op de website te bieden. Door op "OK" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. U kan de cookies weigeren. Hou er wel rekening mee dat dan bepaalde grafische elementen niet correct verschijnen en u bepaalde applicaties niet volledig kan gebruiken.
Wilt u meer weten over cookies of uw cookie-instellingen voor deze website aanpassen? Klik dan op "Meer over cookies?".