Nieuw platform e-Procurement start op 4 september 2023

Op maandag 4 september 2023 lanceert de FOD Beleid & Ondersteuning het gloednieuwe e-procurement platform.

Met dit platform verzekert de FOD de continuïteit en wettelijke conformiteit van zijn dienstverlening inzake overheidsopdrachten, zowel op Belgisch als op Europees niveau. Daarnaast worden nieuwe, verbeterde functionaliteiten aangeboden en is de gebruiksvriendelijkheid aanzienlijk verhoogd.

Wat is van belang

Heel belangrijk om weten is dat de actieve ondernemingsaccounts op het oude platform niet worden overgezet naar het nieuwe platformJe moet je onderneming dus registreren op het nieuwe platform om aan nieuwe openbare aanbestedingen vanaf 4 september deel te nemen. Oude dossiers blijven in het oude platform verder lopen.

Als onderneming kan je dus best de uiterste indieningsdatum van de opdracht waaraan je deelneemt of wil deelnemen goed opvolgen. Hou er rekening mee dat je misschien tijdelijk in twee platformen zal moeten opvolgen en indienen.

Je kan je als onderneming registreren op het nieuwe platform, je onderneming toevoegen aan je persoonlijk account, zoekprofielen aanmaken en de gebruikers in je organisatie alle nodige rollen toekennen. Je kan als organisatiebeheerder (de huidige super-users) je organisatiegegevens raadplegen en indien nodig aanpassen. 

Info

Hier kom je rechtstreeks op het platform en meer informatie vind je de website van de FOD 
Met je vragen kan je tercht bij het helpcentrum 

Probeer je het nieuwe platform graag al uit? Of wil je de belangrijkste functionaliteiten ontdekken? Neem dan een kijkje op het demonstratieplatform
Opgelet, er is geen link tussen deze omgeving en de productieomgeving.
  

Stel ons jouw vraag. Of vraag een bezoek aan van een van onze medewerkers. Bouwunie-leden contacteren het Bouwunie-expertenteam ook snel via 02 588 11 00 of via info@bouwunie.be. Of stel je vraag in de chat.

Dank voor je vraag. Een van onze experts volgt jouw vraag verder op.
Er is een onherstelbare fout opgetreden.
Er was een probleem bij het laden van het formulier.
De verwerking is bezig. Even geduld a.u.b.

Graag nog even uw gegevens zodat we u indien nodig kunnen contacteren:

  • {{ data.formData.vat_isvalid = ((data.formData.vat && contactRequestForm.vat.$valid)? '1':null) }}
  • validatie...

  • Vul alle velden volledig in. De verplichte velden zijn aangegeven.

    Ik begrijp dat Bouwunie mijn persoonsgegevens verwerkt met het oog op leden- of prospectenbeheer.
    Indien ik dit als niet-lid niet wil, volstaat een mail naar privacy@bouwunie.be.

    Ik kan mijn gegevens inkijken en laten aanpassen via een eenvoudig verzoek aan Bouwunie mét bewijs van identiteit.
    Met vragen of klachten over gegevensverwerking kan ik terecht bij de Gegevensbeschermingsautoriteit: www.privacycommission.be
    Het algemeen beleid van Bouwunie inzake gegevensverwerking vind ik onderaan deze pagina.

 
Bouwunie vzw
Maria-Theresialaan 35
1800 Vilvoorde
Tel: 02 588 11 00
Fax: 02 253 07 45
E-mail: info@bouwunie.be
Web:
Ondernemingsnummer: BE0411.024.830
Unizo vzw
Willebroekkaai 37
1000 Brussel
Tel: 02 21 22 678
E-mail: ondernemerslijn@unizo.be
Web:
Jouw passie verdient de beste ondersteuning.

Bouwunie.be gebruikt cookies om je de beste ervaring op de website te bieden. Door op "OK" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Je kan de cookies weigeren. Hou er wel rekening mee dat dan bepaalde grafische elementen niet correct verschijnen en je bepaalde applicaties niet volledig kan gebruiken.
Wil je meer weten over cookies of jouw cookie-instellingen voor deze website aanpassen? Klik dan op "Meer over cookies?".